ombudsdienstwordtnietgetoond@malinwawordtnietgetoond.be
Tot uw dienst!
Het Supportersorgaan Malinwa is er uiteraard voor de KV-supporters. Wij vinden het dan ook belangrijk dat de supporters zich goed voelen op KV en dat ze ergens terecht kunnen met vragen, suggesties, opmerkingen en problemen. Om dit mogelijk te maken werd de ombudsdienst opgericht. De ombudsdienst zorgt, indien mogelijk, zelf voor een antwoord of oplossing of neemt contact op met de bevoegde dienst binnen de club. Daarmee houdt het echter niet op. De ombudsdienst volgt elke zaak op tot het einde en houdt de betrokken personen op de hoogte.
Eens per jaar wordt er een overzicht gepubliceerd van de behandelde zaken en het resultaat.
Ticketing
Naast het behandelen van opmerkingen, vragen en klachten besteed de Ombudsdienst heel wat tijd aan alles wat met ticketing te maken heeft.
Tot de belangrijkste taken behoren:
- IJveren voor een vlotte ticketverdeling, zowel thuis als op verplaatsing
- Toezien op de omstandigheden waarin de KV-supporters ontvangen worden
- Zorgen voor een correcte ticketverdeling naar de supportersclubs toe
- Waken over de ticketprijzen en indien nodig actie ondernemen